_____
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PROJECTEN
FATA MORGANA'S, DWALEN DOOR DE GEEST
___ FUTEAU: BRANDING IDENTITIES ___ HET BED ___
RESIDENTIES / WERKPERIODES
STUDIO LINIE___BOURGONDISCH BREDA ___'APPRENTICE MASTER' RETURNS FROM THE WEB___ ZUNDERT: THE IDEA OF A CLOSE COMMUNITY
SAMENWERKINGEN
COLLECTIVITEIT___RADIO KRAS___BATS ___ RADIO BRUGWACHTER___
WAAR
TENTOONSTELLINGEN ___ ERKENNINGEN ___ ARTIKELEN ___ MEER
?
2018 __ vlag (100x150m), flagpole, voice ___ performance ± 5 minutes
Een nieuwe versie van het Nederlanse volkslied staat geschreven op de vlag. De versie is gevaseerd op de herinnering van het originele Wilhelmus van verschillende personen die in Nederland wonen.
De presentatie van de vlag gaat gepaard met een performance. Wanneer de vlag wordt gehesen zullen de participanten in canon hun versie van het Wilhelmus zingen.
2021 ___ vijf vlaggen 150c,x225cm, printpapier, lamineer, stijgenbuizen installatie
‘(...) Geen geschiedenisles. Wél een les in interpretatie, geheugen, culturele identiteit en de subjectiviteit van de geschiedenis. En niet te vergeten een fikse bijdrage aan de canon van Nederland.’ kaapstadtilburg.nl